Saturday, January 13, 2007

Var det gøy?

I dag er det nøyaktig tre uker siden jeg kom hjem fra mitt tre måneder lange opphold på Filippinene. Opplevelser og inntrykk har begynt å synke inn, men det er fortsatt ikke så lett å si noe om det å være så lenge i et helt annet land, verken på papir eller til den neste som spør.

Ja, det var gøy. Men det var også rart, annerledes, fjernt, fett, engasjerende, skremmende, grisekjedlig, kjempekult, sykt, inspirerende, forvirrende, overveldende og fint. Reisen til Filippinene har gitt meg så mye av nye opplevelser og sterke minner. Det håper jeg å kunne sette pris på.

9 comments:

Anonymous said...

Så bra at du fikk så mange inntrykk av å være der. Sett masse bilder av en annen eg kjenner som har vært der. Og opplevelsen av å være der og opplevelsen av å se på bildene er sikkert helt forskjellige opplevelser. Å reise dit gir sikkert mest inntrykk ja. Gleder meg til når eg skal til Bolivia i Mai.

Martin said...

Hei Kaspar.

Det er godt å få ut litt inntrykk og følelser på papiret. Jeg tror jeg og ville hatt problemer med å skrive ting ned på papiret, etter en slik tur. Gleder meg til å se bilder fra turen. skal prøve å komme meg over til Oslo en helg. Men mye jobbing osv

Ps. Hvis du har mulighet hadde det vært kjempekjekt om du kunne kommet på Jubileumskonserten til Stas Sunniva Ungdomskor. 22 april i Logen

Anonymous said...

Meg og 5 andre skal dit. Gleder meg sinnsykt masse:)

Anonymous said...

for et bilde, for et bilde.

Hedvig og Hanna said...

Jeg liker deg så innmari godt, Kaspar! Tenkte bare jeg skulle si det. Forfatterne dine er forresten notert og jeg har en fin dag i snøen. Håper det samme for deg.

Kaspus said...

Hannah:
Takk, takk! Har begynt å legge ut flere bilder fra reisen på foto.no, så snart blir det en link på bloggen.

Hedvig:
Supert! Rønningen er dekket av snø, så snart skal jeg teste skiene:)

Ladies --> I love you both!

Kaspus:)

:tolås said...

javeeel... såg på msn at du hadde sånn her, så tenkte eg måtte sei javeeel innpå her. eg har blogspot eg òg (tolaas.blogspot.com, trur eg) men bruke han ca aldri... så veit du da. eg e kul og du e helten, me snakkast.. :tolås forever =)

Unknown said...

Har jeg sagt at jeg er kjempe stolt over deg?

:tolås said...

inte gale. eg har foresten fått bilde på : http://blink.dagbladet.no/gallery/?op=ViewUserGallery&oid=723600

soda. eit par i frå oslo-turen og greie. men da kan henda du må logga deg inn og greier der... aja, me ser. ha ein bra vinter. :talast