Saturday, January 6, 2007

Nytt år, lengre hår

Et nytt år blir ofte forbundet med nye muligheter.
For mitt vedkommende er 2007 intet unntak. Selv om tonullnullsyv i seg selv ikke klinger så kult, har jeg en fornemmelse av at dette året kan overraske.

Det er fint å være tilbake i gamlelandet. Julen i Bergen gikk over all forventning. Det var kvalitetstid og kaker over hele linjen, kort sagt stort å møte familie og venner igjen.

Nå har nysnøen lagt seg utenfor Rønningen Folkehøyskole, jeg er lykkelig gjenforent med klassen og om et par timer blir det nyttårsball i gymsalen. Har forøvrig inngått et veddemål med gutta i klassen (Åsmund og Isak) om å ikke klippe håret før eksamen engang i månedsskifte mai/juni. Om jeg skulle angre på det, må jeg ikke bare ut med en kebab til hver av dem, jeg kommer i tilegg til å bli mobbet jevnlig over tid. Det vil jeg helst unngå.


Stay strong n` keep your hair long!

6 comments:

Åsmund said...

You're going down, og med det mener jeg at håret ditt is going down. All the way from your head to sholders, knees and toes, knees and toes.

Anonymous said...

hei på snei. Kult! Jeg er sikker på at du vinner! jeg også skal la håret gro! Skal du være på Rønningen resten av året?

Frikk said...

JE!!!!!! :)

Anonymous said...

hei og hopp!
julen var fantastisk, godt å ha deg hjemme endelig.
jeg hører på en sang nå - "bagamoyo" av casiokids. hør den!
klem hannah

Kaspus said...

Åzzi: Jepp, we are going down, all the way together!

Hannish: Juleferien var kingkongpunktum! Ska se om jg får orndnet m CM-budsjettet fra i fjor i morgen. Bror.

SK said...

Håpa året så langt er fantastisk kjære deg! Nyt livet.

Snakkast i alle fall i Stryn.