Sunday, December 3, 2006

Noe på hjertet


Nå er jeg også blitt en av de kule som har sin egen blogg.
Ellers svømmer jeg en hel del mot strømmen.

Er fortiden på Filippinene for å oppleve litt mer av vår underlige verden. Har vært i landet i snart tre måneder, som utvekslingsstudent og representant for Changemaker/Kirkens Nødhjelp. Mer om opplegget jeg deltar på kan du lese her:
http://www.changemaker.no/article/articleview/6364/

20. desember bærer det hjemme til ribbe, kos og gløgg.
Kommer nok til å være litt stille her på Kaspus mens jeg er på Filippinene, men frykt ikke, når jeg er trygt tilbake på norsk jord har jeg mye på hjertet. Satser med andre ord på at dette blir en velbesøkt og aktiv blogg med tiden. Følg med!

8 comments:

Unknown said...

Ja jeg er ikke redd for at du ikke har noe på Hjertet kjære. Gleder meg til den dagen du redder verden jeg;P.

Digge svømmebriller forresten

Unknown said...

Jaja.. Hiv o hoi.

Cecilie said...

Nei se! Har du lagd blogg du a?!?! Saa det er grunnen til den a-sosiale data-nerd-kaspar jeg har vaert paa tur med i det siste? neida kaspus, syns du har gjort en flott innsats jeg! en riktig fin blogg, og jeg maa si jeg gleder meg til den blir full av dine tanker og meninger! ellers gleder jeg meg ogsaa til en uke paa boracay, saa vet du det:)er forresen enig med christina, veldig digge svommebriller:)

littlefm said...

Heisann gamle venn

Bare se å kom deg hjem til Bergen igjen. Vi begynner og savne deg her. Stedet er ikke det samme uten deg. Akkurat nå har vi det fineste været på snart 2 måneder her i Bergen. Vi kan faktisk se solen skinne! I motsetning til deg som sikkert ser solen hver dag:D Det er global oppvarming skal jeg si deg:P Som kjører Bergen by til helvete midt i julen! På denne tiden i fjor var det snø på bakken. Alt vi har fått i år er oversvømmelse på bryggen. Den lå praktisk talt "under vann" for satan;)

Men vi ses snart! God Jul kompis.

-Flippe-

Markhuecos said...

Hei Kaspus!!!

Klart jeg vil være din bloggvenn!

Har akkurat kommet hjem fra kurs med slekta di på landstedet deres! Var fantastisk bra. For en gjeng altså. (Hvis noen av dere er her inne, så finner dere meg på apostelens-hjernehinne.blogspot.com) Altså andre kan også inn å titte. Der finnes ingenting som er interessant om du skulle tro det.

Håper du har det bra Kæsp. Leste en sak du skrev i BA. Og digger det! GLeder meg til å høre fra deg når du kommer hjem. Kos dere i the philippz.

Markus

Åsmund said...

Grattis med blogg, kasparius! Tilbake i CT na, og bare en herlig uke igjen for fedrelandet roper...

Snakkes pa modum!

Anonymous said...

Så kult, Så kult. Gleder meg til du oppdaterer mer av denne bloggen. AC

Martin said...

Hallaien Kaspar, ble så inspirert av at du hadde fått deg blogg, at jeg nesten måtte lage en selv:p Gleder meg til du kommer hjem!

http://alvaer.blogspot.com

Martin